czwartek, 24 stycznia 2013

Nowości

Hej,dzisiejszy post będzie o nowościach w szafie i nie tylko.
Jak wiecie mamy przeceny,więc ciuchy coraz bardziej zachęcają,dlatego i ja się wybrałam na zakupy,taki mini haul obejmujący cały styczeń i grudzień :)
Na początek idzie dzinsowa koszula od Lee.
dalej mam koszulę z łatami z Cropp
sweterek który ma pani obok mnie z House :)
sweter którego zdjęcia nie mam ale który mozecie kupić i zobaczyć niżej:)
Zielony polar z H&M,aczkolwiek mój jest ciemniejszy
do tego dochodzą 3 bluzki z Top Shop,H&M ,Denim
+rzeczy z urodzin:czyli zimowy kombinezon,2xwisiorek,2xbransoletka
+ czapka ''panda''
+ tenisówki w kratkę od Keds
+ wysoki zimowe trampki od Adidas 
+pomarańczowe bransoletki z Grey Wolf 
chyba to wszystko z moich nowości:)
Zbliża się weekend,chyba będzie fajnie.Coś z Kasią :) a po weekendzie jadę na wycieczkę na 3 dni!do zobaczenia ! :*

1 komentarz:

  1. Bardzo podobają mi się takie polarki. Są ciepłe i mięciutkie ♥

    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń