czwartek, 7 lutego 2013

Impossibility

Film-niemożliwe + Hobbit

Jestem świeżo po oglądaniu dwóch filmów,które są zdecydowanie na pierwszym miejscu reperuaru kinowego.Zacznijmy od Hobbita,szczerze mówiąc szału nie ma.Film mnie nie zachwycił,może to dlatego ze nie oglądałam Władcy Pierscieni.
Niemożliwe
Osobiście sądzę,że film był bardzo dobry pod względem takim jak aktorzy,uchwycone sceny itd.Ale jednak był momentami nudnawy,ponieważ w pierszych 20 minutach bohaterzy są na wakacjach,przychodzi fala,i przez następne 1,5 h wszyscy szukają siebie,nawzajem,jednak jestem zadowolana,że go obejrzalam:)







2 komentarze:

  1. Ciekawy post i Super blog :3
    Obserwuje i liczę na to samo :> - Wpadnij xd - http://alleishsa.blogspot.com/ ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również Hobbit nie zachęcał, chociaż oglądałam całą trylogię Władcy Pierścieni.
    Tydzień temu w niedzielę byłam na niemożliwe, film jest po prostu fantastyczny. Dałabym mu od razu 5 gwiazdek :)


    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń