piątek, 28 czerwca 2013

Czuję się jak nowo narodzona!Wolność!Możesz leżeć na kanapie,nogami do góry i nikt Ci tego nie zabroni,bo masz wakacje.To takie cudowne uczucie.Ja nie mam zamiaru przeznaczyć wakacji na zupełny odpoczynek,poczytam,poćwiczę a reszta wyjdzie w praniu.Niżej macie zdjęcia moje stroju,tak byłam ubrana na zakończenie roku.

Czy słyszeliście już o nowej marce LPP - Sinsay?Lpp to firma polska zajmująca się projektowaniem ubrań i nie tylko..Marki LPP to: Reserved, CroppTown, Reserved Kids, House, PromoStars, Henderson, Esotiq, Mohito, Sinsay i home&you.Kiedy ten sklep otworzyli w mojej okolicy odrazu się na niego rzuciłam.Ubrania są bardzo dobrej jakości i w bardzo przystępnych cenach.Lubimy to!
Zaraz po szkole poszłam na miasto i kuiłam sandałki z CCC.





MNK

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz