środa, 30 stycznia 2013

hej,już jestem w domku :)Po wycieczce.Muszę przyznać iż było bardzo fajnie,były zajęcia no i wieczory z grą UNO,mm jak ja to uwielbiam,niestety były też osoba która była okropna,zazrosna,wscipskia,natomiast w żadnym stopniu się nią nie przejmuję.W ciągu ostanich dni skłoniłam się do refleksii,że powienam się cieszyć jak tyko mogę z mojego zycia,bo jest ona cudowne ! Stwierdziłam tak po planie mojego tygodnia.
Pn-wt.sr.-wycieczka
Czw.-jadę na zakupy
Pt-urodziny mojej mamy i dostaję mojego Ipoda
Sob.-wyprawione urodziny mojej Mamy,czyli ful gości mmm i to luubię ! <3
Następnym tematem tego posta jest ipod schuffle,piszę tu o nim poieważ zasatanawiam się jaki kolor go wybrać.


Zastanawiam się nad ziolonym i czerwonym ,a jak Wy sądzicie?
Jeśli was to interesuje mogę wam podać bardzo fajną stronkę z orginalnymi produktami od apple ,które są dużo tańsze,napisz w komentarzu a ja Ci podam. :*

2 komentarze:

  1. Fajny blog :)

    Zapraszam do mnie:http://truskawka-smerfetka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog!
    A nagłówek jaki śliczny..mmm ♥
    Co do koloru-ja bym wzięła zielony lub niebieski :)
    Obserwuję i liczę na to samo ^^
    czarne-chmury.blogspot.com
    slitasne-krejzolki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń